Bine ati venit !!



Episoade noi

TRADUCATORI ACTIVI " Blogul lui Atanase " : ATENA FARAGALLA ~ GIANINA ~ ELVIRA ~ MIKY ~ LUCIA ~ ATANASE MITULESCU ~ YIRINA ~ CORINA TRUICA ~ ADRIANA ~ ACHIM ~ MARIELLA ~ ANA ~ NICOLETA -ELENA-COSMINA ~HARDSUBBING : ANETA B.~ FLORIN PURDEA~ CAVALI ~ MIKY

Digital clock

Totalul afişărilor de pagină

Episoadele noi postate sunt anuntate pe facebook-ul blogului " Blogul lui Atanase"

THE KING FACE - in curand pe " Blogul lui Atanase"


Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.netRecent Comments Widget

duminică, 7 aprilie 2013

When a Man Loves ( 2013 )

 Atunci când îţi trăieşti viaţa prin propria voinţă şi determinare, poţi influenţa vieţile altor oameni care împărtăşesc aceleaşi trăiri şi experienţe.Han Tae Sang(Song Seung Heon) este un om de afaceri de succes,care ia decizii cu sânge rece şi care este de neoprit atunci când îşi pune ceva în minte.Asta datorită faptului că este un fost gangster care a fost capabil să îşi construiască o afacere de succes prin sângele, truda şi lacrimile sale, şi care a obţinut totul prin propriile-i puteri. Într-o bună zi, o întâlneşte pe Seo Mi Do(Shin She Kyung), o tânără ambiţioasă, hotărâtă să îşi clădească o viaţă mai bună pentru a uita de greutăţile prin care a trecut în copilărie şi adolescenţă. În Mi Do, Tae Sung se vede pe sine însuşi, aceeaşi fire înflăcărată şi pasională. Pe măsură ce se îndrăgosteşte de ea, îşi dă seama că ar face orice pentru a-i oferi o viaţă mai bună şi pentru a o apăra.
                                 When A Man Loves este o dramă sud-coreeană, producţie 2013.
Traducerea si adaptarea : Augustta 


Episodul 1 Episodul 2
Episodul 3
Episodul 4
Episodul 5
Episodul 6
Episodul 7
Episodul 8
Episodul 9
Episodul 10
Episodul 11
Episodul 12
Episodul 13
Episodul 14
Episodul 15
Episodul 16
Episodul 17
Episodul 18
Episodul 19  
 Ultimul episod ( 20 )

350 de comentarii :

  1. Augustta si Atanase, multumesc mult pentru acest nou proiect. Sunteti extraordinari!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Deja?!
    Il voi viziona asta -seara.
    Spor la lucru si mult succes!
    Cate ep.are?

    [Anonimul cu SYNDROMUL].

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest serial a avut premiera pe 3 aprilie si se pare ca va avea 20 de episoade. Personal am fost cucerita de aceasta noua productie, incepand cu distributia si continuand cu partea de actiune pe care am vazut-o pana acum din primele doua episoade.
      Cat despre "Anonimul cu SYNDROMUL", daca doriti, va puteti semna cu prenumele dvs. atunci cand adaugati un comentariu, astfel: atunci cand selectati profilul alegeti optiunea Nume/AdresaURL, completati doar numele(lasand adresaURL necompletata). Vom face cu placere cunostinta cu dumneavoastra.

      Ștergere
  3. Serialul promite printr-un scenariu cu un subiect inedit , actori valorosi ! Un prim episod incitant ! Multumesc Augusta pentru traducere si atanase pentru postare !

    RăspundeţiȘtergere
  4. Doamnelor,multumesc ca mi_ati facut seara frumoasa cu acest serial.Actori frumosi ,talentati subiectul interesant(reda realitate din ziua de azi (,in privinta banilor )),iar traducerea JOS PALARIA.P.S.am o mare problema ,de ce celor care le place sa vizioneze filme(seriale)coreene ,atunci cand fac un comentariu pe pagina nu isi lasa numele.Le face placere sa vizioneze dar le este rusine tot odata????Problema mea are o mare necunoscuta nui asa.Cu respect pentru voi TRADUCATORI.Elena

    RăspundeţiȘtergere
  5. F.frumos acest blog ,imi place, sunt filme noi si minunate.
    Multe multumiri pt.echipa de traducatori, sunteti f.buni,
    As avea o rugaminte, imi doresc de citeva luni sa vad un serial si anume five fingers , un serial de exceptie care exista tradus numai pe azm unde nu se poate intra, exista vreo speranta sa fie tradus pe acest blog?
    Maria

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poti incerca pe asiacamp, dar trebuie sa-ti descarci episoadele
      http://asiacamp.blogspot.ro/2012/12/five-fingers-2012.html

      Ștergere
    2. Five Fingers la care a va referiti a fost deja tradus, nu are rost sa o facem si noi inca o data, mai bine folosim timpul pentru a traduce un serial nou; deci tot pe azm va trimitem spre vizionare.Puteti intra pe site-ul azm pe baza de invitatie. Trimiteti un mail pe adresa asiazonemovie@gmail.com prin care sa solicitati codul invitatiei, pentru a va inregistra.

      Ștergere
  6. iti multumim ca ati tradus si poatat la 3 zile de la apatie acest serial. il asteptam cu interes. acum, dupa primul episod, as vrea sa apara si urmatoarele in acelasi ritm (as vrea...) oricum va multumesc mult voua traducatorilor pentru munca depusa. va iubesc :)

    RăspundeţiȘtergere
  7. Wow... Minunat. O alegere splendida. Va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  8. salve..,imi place si daca si aici propunerea ar fi un eventual maraton ma voi inscrie ca si ,,participanta,,serialul se anunta interesant si parca trateaza o realitate posibla diferenta ar fi ca, pe la noi domnisoarele nu prea gasesc scapare intr-o situatie de genul acesta actorii deja sunt cunoscuti incepand cu cei din secundul plan pana la cei din frunte multumesc tuturor celor ce traduc

    RăspundeţiȘtergere
  9. Un film superb. Abia aștept celelalte episoade.
    Mulțumesc tuturor pentru traducere și adaptare.

    RăspundeţiȘtergere
  10. Multumesc pentru acest nou serial!Deja sint nerabdatoare sa vad ce va fi?Multumesc pentru aceasta bucurie!

    RăspundeţiȘtergere
  11. De cand am vazut posterul serialului am zis ca trebuie sa-l vad. Este foarte frumooos. Abia astept continuarea. Multumesc pentru traducere.

    RăspundeţiȘtergere
  12. Un serial promitator... Multumesc pentru traducere!

    RăspundeţiȘtergere
  13. Interesant blog. Sunt traducatoare pe viki unde ma infurii cand vad ca Europa numai nu obtine licenta pentru seriale coreene. Uite ca si romanii au un spatiu unde sa se delecteze cu aceste drame, dar ma mir totodata pt ca MBC e partener cu televiziunea romana si deaceea ne restrictioneaza uneori. Am patit sa traducem un serial si sa ne suspende ulterior subtitrarile.. la cererea MBC. Am vrut sa traduc When a man loves, echipa se pregatea de cateva saptamani, dar am fost opriti si putem doar sa vizionam.
    Pentru mine, acest serial este unul special, intrucat sunt fana SSH. Stiu ca multi "savureaza" acest actor pentru felul in care arata, dar va spun eu, e mai mult decat o figura placuta. O persoana speciala, o personalitate placuta si un actor care isi merita titlul hallyu pe deplin. Nu e girlish si nu e idol..
    Daca doriti, am niste topicuri despre el, create pentru pagina oficiala al serialului pe viki. Vi le pot "imprumuta" intrucat viki va suferi niste schimbari majore si toate topicurile vor fi suspendate. Am postat o serie de informatii despre productiile trecute ale actorului si alte chestii.. ma puteti contacta pe email haiduc_loredana@yahoo.com
    Vizionare placuta!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Atanase, Augustta, sunteti si harnici, si darnici. nu putem merge in coreea, dar ati adus-o aici, din moment ce suntem la zi cu tot ce misca pe acolo! Multumesc mult. astept cu nerabdare urmatoarele episoade! va doresc toate cele bune!!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Multumesc pt acest serial!!!

    RăspundeţiȘtergere
  16. M-am conformat,semnez cu numele meu.
    Am vizionat aseara ep.1 si mi-a facut o foarte buna impresie ,asa ca "m-am abonat".

    RăspundeţiȘtergere
  17. Cred ca va fi foarte apreciat,dupa cum a inceput...dur de tot...sper sa se mai diminueze violenta asta pe parcursul serialului sa faca loc mai multor secvente de iubire .Multumesc mult de tot pentru toata munca si sa aveti spor si drag !

    RăspundeţiȘtergere
  18. Sunt foarte bucuroasa sa vizitez acest blog. Faceti numai lucruri bune pentru noi iubitorii de seriale coreene, si nu numai.Tot ce ati tradus si postat mi-a mers direct la suflet. Intr-un cuvant , sunteti f. buni si eficienti. Felicitari si astept cu nerabdare noile postari.

    RăspundeţiȘtergere
  19. Draga Augusta, multumesc pt.raspuns, am postat ,,anonim,, imi cer iertare, nu ma descurc cu calculatorul, sunt la inceput si am o virsta...., asta e, am trimis mail la azm pt.five fingers, dar nimic deocamdata. Cu descarcatul filmelor iar nu ma descurc, nu stiu cum sa fac,asa ca renunt.
    Oricum iti multumesc din suflet ca mi-ai raspuns, chiar m-am bucurat mult si nu in ultimul rind mii de multumiri pt.filmele postate, am vazut tot ce s-a publicat pina acum, si credeam ca nu mai am ce sa vizionez, asa ca blogul vostru a venit la timp sa-mi umple inima de bucurie.
    Maria

    RăspundeţiȘtergere
  20. Sunteti fenomenali, multumesc, ma simt bine cu voi.

    RăspundeţiȘtergere
  21. Serialul se anunta a fi minunat. Mi-a placut la nebunie primul episod si am vazut ep 2 in eng. , nu am mai avut rabdare, si e superb. Iar SSH e mare, ffff talentat, joaca intr-un mare fel.Multumesc frumos ,Augusta si Atanase!Spor la treaba! Abia astept continuarea.

    RăspundeţiȘtergere
  22. Nu ma descurc asa bine cu calculatorul, dar ma bucur enorm pentu fiecare serial pe care-l traduceti .
    Multumesc tuturor care traduceti seriale coreene !!!!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Va multumesc din suflet pentru traducerea acestui serial minunat . Il asteptam cu nerabdare, iar acum ca a aparut ma bucur nespus de mult . Va multumesc din nou si sa aveti o saptamana cat mai frumoasa! ^-^

    RăspundeţiȘtergere
  24. Am vazut primul episod si sunt foarte incantata. Nu am rezistat si am vazut si episodul 2 dar fara traducere in romana,abia astept trad., si mi-a placut foarte mult.Tot as vrea sa vad......Serialul. pare a fi minunat. Iar SSH joaca exceptional, si nu are deloc un rol usor dar el e un actor mare, ffffffff talentat ,deosebit si superb.Ma bucur mult ca. ati ales acest proiect.Multumesc pentru traducere si pentru postare! Multumesc Augustta si. Atanase! Abia astept continuarea.Spor in tot ce faceti.

    RăspundeţiȘtergere
  25. multumesc ptr. traducerea si postarea acestui serial.... ssh e preferatul meu ... multumesc mult

    RăspundeţiȘtergere
  26. Frumosul SONG SEUNG HEON...un actor atat de versatil,atat de mult talent si o fiinta atat de fermecatoare,e cu siguranta numarul 1 pt mine.Ma fascineaza in toate rolurile jucate si nu sunt putine...aseara am vazut FATE desi l-am ocolit mult timp si mi-a placut...pasiunea ce o dezvolt pentru coreea e coplesitoare,aproape ca o boala!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe ce site ai vazut FATE? L-ai vazut in romana sau in alta limba pe care o intelegi?

      Ștergere
  27. Cu greu am reusit sa dau de filmul "The werewolf boy" si am vrut sa il vad datorita distributiei.Mi-a placut enorm de mult si mi-am dorit sa mai vizionez ceva frumos. Intamplator am dat de acest blog unde am vazut filmele postate si m-am oprit la "When man loves".In primul rand ca il admir din toate punctele de vedere pe SSH! imi produce o adevarata incantare prezenta sa in orice film,serial.
    Primul episod a fost incantator!!!!Fain de tot.Fiecare actor isi face munca cu seriozitate,nu am vazut nici o umbra de falsitate in jocul lor.Gesturi,mimica,expresie de aceea sunt atat de bune serialele coreene!ASTEPT URMATOARELE EPISOADE! FELICITARI AUGUSTTA si ATANASE!pace si iubire in sufletele voastre.
    FLOAREA RODICA

    RăspundeţiȘtergere
  28. Foarte frumos,multumesc mult pentru postare si traducere !!

    RăspundeţiȘtergere
  29. Am urmarit cu nerabdare cele 23 episoade postate din "domnia intunecata", il astept pe ultimul. Am vizionat aseara primul episod tradus din acest nou serial. Felicitari pentru munca depusa si succes in continuare. Faceti o treaba minunata!

    RăspundeţiȘtergere
  30. Este cel mai tare site cu seriale de pana acum, toate unul si unul! Multumesc pentru tot. Sa aveti mult spor la treaba si sa alegeti ce este mai bun si in continuare! Sunteti minunati! Va pup!

    RăspundeţiȘtergere
  31. multumesc,este un serial promitator

    RăspundeţiȘtergere
  32. Multumesc pentru tot ceea ce faceti care prin daruire din partea dumneavoastra ,traducand aceste filme,ne faceti zile frumoase.Sa aveti putere si timp bineinteles stiind ca atunci cand va asezati la masa de lucru traducand, veti sti ca o parte din noi va trimitem ganduri bune care sa va intareasca sa duceti la capat tot ceea ce v-ati propus.Sa fiti insotiti de iubirea celor din jur iar minutele de fericire sa se transforme in ani.Toate cele bune va doresc.

    RăspundeţiȘtergere
  33. Buna si bine v-am gasit! Sunt pentru prima oara pe acest blog, nici nu stiam de existenta lui, cautand o alternativa la alt blog pe care obisnuiam sa vizionez serialele coreene si care se tot blocheaza sau merge greu, am ajuns aici. Si, surpriza mare!! Nu ma asteptam sa gasesc "un loc" atat de bun, confortabil, pus la punct cu ultimele noutati din Koreea. Un blog in care se vede de la o posta ca isi respecta vizitatorii.
    Asa incat ati ajuns imediat in topul preferintelor mele.
    Apreciez mult maniera frumoasa, ingrijita si profesionista in care se traduce. Si asta arata respect pentru vizitatori. Si "oferta" de filme si seriale este foarte mare si diversificata.
    Ce mai, cred ca "ma mut" pe blogul vostru. M-ati castigat!
    Iar acest serial "m-a prins" din primul episod, nu mai spun ca sunt un fan a lui SSH.
    Deci felicitari pentru toata munca pe care o faceti ca acest blog sa arate atat de atractiv , serios si profesionist.
    Multumesc pentru tot ce faceti sa ne inseninati si sa ne luminati sufletul.
    Kamsahamnida !

    RăspundeţiȘtergere
  34. Sunteti o echipa de admirat! Va sunt recunoscatoare si apreciez foarte mult ceea ce faceti voi cu atata daruire.
    Acest serial, prin distributia lui, mi-a captat atentia.
    Nu pot, ca o doamna respectabila ce sunt, sa nu fiu captivata de "aratosul" de SSH.
    Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  35. NOTA 10 PENTRU:
    BLOG ATANASE
    AUGUSTTA si ANAHITA
    SONG SEUNG HEON["GENE LUNGI"]

    Multumiri pentru ep.2!

    RăspundeţiȘtergere
  36. Multumesc mult pentru acest minunat episod.

    RăspundeţiȘtergere
  37. Augustta

    Îți spun doar, MULȚUMESC.

    RăspundeţiȘtergere
  38. salve..,dimineata am urmarit putin dar mi s-a parut pauza de la pranz f. departe. am reusit in final sa inchei acest ep.imi place si deja l-am ,,savurat..f. de societate si ma gandesc la noi doamnele mult pe gustul nostru .va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  39. SUNTETI MINUNATI,MULTUMESC DIN SUFLET PT.ACEST SERIAL CU ARTISTI DE EXCEPTIE,MULTUMESC PT.TOT CE FACETI PT.NOI, CEI CARE IUBIM SERIALELE COREENE, SA FITI SANATOSI SI FERICITI.

    RăspundeţiȘtergere
  40. Prea frumos si episodul 2 <3 Cu adevarat cu serial bun.
    Sper sa-mi dati voie sa las comentarii lungi la fiecare episod, caci pe parcursul lui eu de obicei am ce comenta:))
    Asa, la epidoul 2:
    Vaai, ce moment dragut cand cei doi frati au plans la masa :x

    Si, iubesc caracterul lu' Seo Mi Do. Dur caracterul.

    Baek Sung Joo la inceput mi s-a parut asa si asa, dar acum o ador. Chiar daca il place pe Han Tae Sang si e atat de disperata incat sa se lase folosita, cum actioneaza fata de restu, mai ales de Goo Yong Gap, e uimitor.

    Caracterul lui Han Tae Sang e pur si simplu prea frumos ca sa fie adevarat :)) Haha. Mi-as dori eu sa intalnesc pe cineva cu un caracter ca al lui. Bine, si sa nu ma pun prost cu el, caci atunci e rau >.<

    Aaa, era sa uit. Momentul de dans al lui JB de la inceput? Absolut magic :x Si apoi cand dansa cu Shin Se Kyung; ce dragut.
    Si a aparut si Jr <3 Hehee.

    Abia astept episodul 3. Spor la tradus. Faceti o treaba excelenta :x

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In curand vom posta si episodul 3 , si nu este nicio problema referitor la comentariile lungi, puteti comenta cat doriti.Vizionare placuta in continuare !

      Ștergere
  41. Multumesc pentru traducere un serial foarte frumos...

    RăspundeţiȘtergere
  42. Numai incape indoiala e foarte bun ...am terminat Q A ,de acum ne tinem de acesta ...Sa aveti spor ,chef si sa fiti sanatosi !!!

    RăspundeţiȘtergere
  43. Un al 2 episod superb,te tine cu sufletul la gura .multumesc Augustta,ptr traducere si Atanase ca ne dai ocazia sa vedem si altceva .Elena P.S,sper sa nu fie finalul ca in filmul SA INTAMPLAT IN BALI,ca moR.

    RăspundeţiȘtergere
  44. Sunteti minunati ca ati reusit sa postati episodul 3 si 4.Verificam de cel putin 3-4 ori pe zi, pe blog ,daca ati postat si alte episoade ,chiar daca sint in engleza.Astept si traducerea pentru a ma bucura pe deplin de intreaga poveste.Mentionez ca in varianta in engleza inteleg cam 40% restul completez cu presupuneri asa ca...munca voastra este super de folos.Multumesc inca o data.Seara buna

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comentariul dvs. m-a nedumerit putin. Este adevarat ca episoadele 3 si 4 au aparut, dar nu au fost postate pe blogul nostru(cel putin din cate stiu eu). Eu lucrez acum la ep.3, iar daca toate lucrurile merg bine si Atanase va avea timp, duminica il va putea posta. Va doresc vizionare placuta in continuare!

      Ștergere
    2. Buna Doinita ,
      Probabil ai vazut in alta parte episoadele 3 si 4 in limba engleza , pe un alt blog , noi am postat doar primele 2 episoade traduse in limba romana , nu postam in limba engleza .O zi buna in continuare .

      Ștergere
    3. Buna ziua!
      Aveti dreptate,m-a luat valul uitand sa precizez unde anume am vazut episoadele 3 si 4 si anume pe ASIAFAN la sectiunea Drame coreene.Ceea ce vroiam sa comunic este ca sunt dependenta de traducerile voastre.Imi pare bine ca am ajuns pe blogul dvs.,deschizand usa casei mi s-a parut ca sunteti primitori de aceea am sa va vizitez de cate ori voi simti nevoia sa fiu alaturi de voi si sa ma bucur de ceea ce faceti.Sa aveti spor si zile senine.

      Ștergere
  45. Abia episodul doi si am capatat dependenta pentru acest serial. SSH nu e doar magic, ci si un actor minunat. Pacat ca (asta e parerea mea) coloana sonora nu se ridica la nivelul scenariului. Multumesc mult.

    RăspundeţiȘtergere
  46. Multumesc pt.ep.2.Sanatate si succes va doresc Augusta si Atanase.

    RăspundeţiȘtergere
  47. Un blog exceptional cu o achipa admirabila care isi respecta vizitatorii. Apreciez toata munca depusa de voi cu daruire, consider ca este cel mai bun blog pentru seriale coreene si nu numai. Pentru traducerea acestui serial deodebit va multumesc din sufet.Mult succes in continuare!

    RăspundeţiȘtergere
  48. Dragilor,
    Serialul pare a fi foarte bun...actrita a jucat foarte bine si in Regele modei.Grija mea cea mare este ca n-am sa reusesc sa gesec din nou serialul!ma incurc grozav pe site si uneori nu mai nimeresc,haios,nu?
    Pupici si spor la treaba!

    RăspundeţiȘtergere
  49. Mai intai va multumesc pt.ep 3,pe care o sa-l urmaresc imediat,o duminica placut va doresc si o saptamana reusita pe toate planurile.

    RăspundeţiȘtergere
  50. Multumesc pentru existenta acestui blog.Sunteti o echipa pe cinste. Va vizitez zilnic pentru a viziona "la cald" fiecare nou episod din serialele ce le aveti in lucru. Meritati toate laudele posibile si va doresc realizari frumoase pe viitor.

    RăspundeţiȘtergere
  51. salve..,serial de zile mari nimic nu ma surprinde era de asteptat cu d.nul song(canzone ori cantec)capitan de echipa victoria este asigurata un fel de a zice.un adevarat spectacol sper ca finalul sa nu ne ingrijoreze prea mult .astept si urmatoarele ep.va multumesc si va respect

    RăspundeţiȘtergere
  52. Episodul 3 de vis,cu peisaje minunate si lux cat cuprinde, iar actiunea se complica...va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  53. Multumesc Augustta si Atanase pentru episodul 3 !

    RăspundeţiȘtergere
  54. Am senzatia ca rolul actritei Shin She Kyung in acest film este asemanator cu cel din Fashion King. Profita de un tip istet si indragostit care stie sa faca bani si apoi tradeaza fara regrete si cu false lacrimi de crocodil .

    RăspundeţiȘtergere
  55. Multe multumiri pentru traducerea si postarea noului episod.

    RăspundeţiȘtergere
  56. Multumesc pentru acest minunat dar pe care ni-lfacet!Felicitari!

    RăspundeţiȘtergere
  57. Multumesc Atanase si intregii tale echipe.va apreciez sincer pentru munca pe care o faceti si pentru seriozitatea de care dati dovada.

    RăspundeţiȘtergere
  58. Multe multumiri pentru ep.3.!
    Imi place serialul,imi place SSH["GENE LUNGI"], f.agreabila MI DO,excelenta traducerea!

    RăspundeţiȘtergere
  59. Multumesc mult pentru traducere si postarea acestui serial!E minunat,plin de energie si cu actori super buni si cunoscuti.

    RăspundeţiȘtergere
  60. VIERU DANIELA vs 7802115915 aprilie 2013, 09:03

    Oare pe care sa alegem dintre cei doi frumosi....cu cine va ramane la final ? e greu sa te hotarasti...Multe multumiri si sanatate multa !

    RăspundeţiȘtergere
  61. Multumesc pentru acest blog minunat.
    Multumiri intregii echipe pentru munca depusa.

    Cu deosebita admiratie
    Veonica - Suedia

    RăspundeţiȘtergere
  62. Va multumesc foarte mult Augustta si Atanase87 pentru munca pe care o faceti ca noi cei care doar vizionam sa ne bucuram de acest serial minunat.Va respec pentru cea ce faceti.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Alice! Acest lucru il spun tuturor celor care ne-au lasat mesaje pana acum, dar si celor care o vor face de acum inainte.
      Sunt fericita ca va pot aduce putina bucurie; bucurie pe care o inteleg pe deplin, pentru ca si eu sunt total captivata de acest fenomen, k-drama.

      Ștergere
  63. Dur sfarsitul episodului 3. Abia astept continuarea. Multumim pentru serial. Multa bafta-n continuare.

    RăspundeţiȘtergere
  64. salve.., am ramas putin interzisa de curajul tanarului .sper ca tanara domnisoara sa prinda atitudine.cat despre domnul,, cantec ..numai laude povestea este incurcata , lunga si deosebit de captivanta .astept urmatorul ep.si asa cum sunt obisnuita acum voi multumi cu sinceritate celor ce traduc

    RăspundeţiȘtergere
  65. Multumesc ,minunat si episodul 4.Sa aveti spor in ceea ce faceti!

    RăspundeţiȘtergere
  66. Imi place Song Seung Heon , este un actor excelent si pentru el urmaresc acest serial. In ceeace priveste scenariul inceputul mi se pare un pic fortat ,caci cat ar fi ea de dragoste la prima vedere in viata nu e chiar asa. M-am obisnuit ca fiecare seral corean sa fie o lectie de viata si sper ca acesta sa nu ma dezamageasca .Multumesc traducatoarei si celui care l-a postat in aceeasi masura.

    RăspundeţiȘtergere
  67. Multumesc Augusta si Atanase.felicitari si sanatate va doresc.

    RăspundeţiȘtergere
  68. Vai, episodul 4 e prea tare. Cat de dragut e comportamentul lui Han Tae Sang! Vai, ador serialul. Unul din preferatele mele <3
    Multa bafta-n continuare. Sa aveti spor la tradus ^^

    RăspundeţiȘtergere
  69. vai ce mult imi place aces serial ,ma rog lui DUMNEZEU sa nu il susbendati acest blog foarte multe au disparut.ar fi o mare pierdere pentru iubitorii serialelor coreene ...succes

    RăspundeţiȘtergere
  70. Multumesc, aici pe blogul vostru un adevarat maraton de seriale foarte bune. Multumesc pentru acest nou episod.

    RăspundeţiȘtergere
  71. Minunat serial, il urmaresc cu deosebita placere. Multumesc mult pentru traducere, succes in continuare si spor la tot ce faceti.

    RăspundeţiȘtergere
  72. Multumesc pentru acest serial superb. Cred ca va fi serialul anului. E foarte bun. Abia astept episodul urmator.Cat despre actorul SSH..e mare, un actor mare..joaca absolut minunat. Stie sa fie si dur, si timid, stangaci, indragostit, melancolic, nestiutor, sufletist, bun...in toate ipostazele e foarte credibil, expresiv, se vede ca este pasionat de meserie, o face cu drag.Traiesc alaturi de el, de HTS(SSH, toate momentele. Imi place ostul si toata muzica din serial, actorii, subiectul.. In place totul la acest serial. Sper sa aiba un sfarsit fericit. Felicit din suflet pe toti care muncesc la acest proiect.

    RăspundeţiȘtergere
  73. multumesc si mult respect pentru munca depusa

    RăspundeţiȘtergere
  74. Imi place foarte mult serialul. E super bun! Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  75. Draga Geta,am facut un comentariu la "Domnia intunecata "si am vazut ca l-ai apreciat.Era anonom,dar voi semna de acum inainte cu numele meu.Este un serial profund,m-a captat din primul moment.Coreenii ar putea da lectii de actorie oricui.Am vazut foarte multe seriale,ma pasioneaza,ma uimeste profunzimea dialogurilor,problematica abordata si situatiile de viata tratate natural ,uman si adevarat.Cand voi putea vedea episoadele urmatoare ?Nu ma dezamagiti,dragi traducatori,dupa ce mi-ati facut bucuria sa incepeti difuzarea ?

    RăspundeţiȘtergere
  76. Acest serial este in curs de difuzare in Coreea. Saptamana aceasta, miercuri si joi, au aparut episoadele 5, respectiv 6. Am terminat de tradus episodul 5, urmeaza a fi postat.Ma straduiesc sa pastrez acelasi ritm de doua episoade pe saptamana. Incercam sa nu va dezamagim, in masura in care lucrurile depind de noi.
    Va doresc vizionare placuta in continuare.

    RăspundeţiȘtergere
  77. Draga Augusta,
    nu-ti dai seama cata bucurie aduci in sufletul,inima si mintea mea si a prietenelor mele.In cenusiul cotidian,de multe ori,aduci bucurie.Esti un suflet mare,o altruista!Poate vom deveni si noi mai buni,mai curati si mai sinceri in sentimente!Pe cand Winter sonata,care nu mai poate fi vazuta?La blogul vostru e speranta.Felicitari !Viorica

    RăspundeţiȘtergere
  78. Esti o harnicuta si o dragalasa!Ai si postat ep.5!Ma si apuc de el.MULTUMESC!

    RăspundeţiȘtergere
  79. Nu imi place deloc personajul Mi Do.Am incercat sa o plac dar in fiecare episod face ceva ce nu-mi place si devine din ce in ce mai antipatica.Se crede buricul pamantului si nu este deloc asa. Poate pe viitor sa o plac ....voi vedea.Nu-mi place nici tatal ei. Nici actrita Skin Se Kyung nu ma da pe spate.Are mersul urat,picioare cam urate si maini urate.Nu stiu,parca ii lipseste finetea....sper ca nu supar pe nimeni cu acest comentariu.Pana acum, Mi Do nu il merita pe Han Tae Sung. El e mult prea bun pentru ea ,e adorabil. A avut o viata chinuta, nu vreau sa sufere si din dragoste.Poate daca exista si pentru el un HTS acum avea alta soarta.Poate nu mai era nevoie sa munceasca atat de mult,sa fie atat de chinuit .Cu toate necazurile din viata lui, a reusit sa-si faca o afacere legala si sa-i ajute pe toti cei dragi.Sunt convinsa ca dusmanii lui ii vor face probleme.Toata admiratia pt. SSH.Un actor foarte talentat si frumos, finut...Nici soarta lui Sung Joo nu e prea fericita.Frumos serial,interesant,.Multumesc Augusta si Atanase!Sa fiti sanatosi si fericiti.O saptamana buna tuturor!

    RăspundeţiȘtergere
  80. Ce dragut a fost HTS la faza cu masca.hahaha,ce mi-a placut!!!Eu vreau sa-l iau pe HTS sau SSH la mine pt. totdeauna:).....Super serial! Abia astept continuarea. Multumesc frumos pt. traducere si pt. postare!

    RăspundeţiȘtergere
  81. salve..,ce frumos!nu am de zis mare lucru domnul song e frumos cu sau fara masca imi da emotii mari situatiile create ..,va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  82. Foarte frumos episod...daca facem abstractie de bataie...mama ce se mai bat ...incepe triunghiul amoros ? Multumesc pt.munca si succes in continuare !

    RăspundeţiȘtergere
  83. astep cu atata nerabdare fiecare serial dar ep.5 merge pana la jumatate si se blocheaza succes,sanatate

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Episodul 5 merge bine, am verificat; probabil problema a fost la dvs. si sper ca ati reusit sa vedeti intregul episod.

      Ștergere
  84. Eu consider ca nu a fost chiar dragoste la prima vedere.Initial SSH a fost doar uimit de curajul tinerei care infrunta banda de recuperatori ;in acelasi timp ,el[care era un altruist]a retrait momentul in care ,daca ar fi fost ajutat la 17 ani de catre cineva ,nu ar fi incaput pe mana unei bande de nemernici.El i-a trimis bani[si avea destui!]pentru facultate-in fiecare luna dar fara sa fi incercat sa o intalneasca.Cand a reintalnit-o dupa 7 ani,el s-a indragostit treptat de ea si chiar fara sa realizeze acest lucru.
    SSH a dorit sa acorde cuiva sansa pe care el nu o avusese.

    RăspundeţiȘtergere
  85. Pentru SSH numai cuvinte de lauda,il prinde bine rolul asta de timid,rezervat, stangaci in gesturi,se fastaceste cand e vorba de declarati de dragoste...joaca foarte relaxat,experienta isi spune cuvantul.Iar actrita principala sper sa ne convinga cu talentul ei pana la sfrsitul serialului,sa nu uitam ca are 23 de ani neimpliniti...mie imi place.Va multumesc pentru traducere!!

    RăspundeţiȘtergere
  86. Acest serial e fascinant! Imi place fffff mult. E superb! Imi place totul la acest serial. Multumesc frumos pentru traducere si portare!

    RăspundeţiȘtergere
  87. Cred ca va fi un serial interesant si cu momente surprinzatoare.Imi place Han tae sang,dar ma tem ca este un om cu dezlantuiri stihinice.Am avut senzatia ca nu se mai poate controla,atunci cand lucrurile scapa de sub control.Este o personalitate contradictorie !Mi Do nu este pe masura lui,nici personajul,nici actrita !Astept continuarea,draga Augusta,multumesc !

    RăspundeţiȘtergere
  88. Un serial deosebit, il urmaresc in continuare cu mare placere. SSH un actor foarte talentet, cu multa experienta, superb in rolul din acest serial.
    Multumesc Augusta si Atanase, astept cu rabdare continuarea.

    RăspundeţiȘtergere
  89. AUGUSTTA draga,esti o mare campioana!MULTUMESC pt.ep.6!

    RăspundeţiȘtergere
  90. Ce frumos a fost,l-a facut si pe el fericit la final...Imi place de mama lui Mi Do cum isi iubeste ea "ginerele"..."gustarea pe care ai pregatit-o"!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  91. salve..,uneori se mai zice ceva genul:soarele astazi a rasarit de la vest.mi-aplacut finalul dar sper ca tanara domnisoara sa nu fie prea ,,lacoma,,.tanarul patron abia la sfarsit l-am recunoscut sper sa nu-i mai lipseasca curajul si atitudinea va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  92. toata ziua as viziona astfel de seriale,esti un om minunat ca ne bucuri tot timpu,astep cu nerabdare fiecare serial mii de multumiri

    RăspundeţiȘtergere
  93. am cateva luni de cand am gasit acest blog,este minunat ceea ce faceti fiecare serial pe ca il postati imi dau seama ca va plac si voua si ne dati si noua bucuria de ale urmari ..sanatate ,multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  94. multumesc , sunteti o echipa minunata care faceti atatia oameni fericiti!

    RăspundeţiȘtergere
  95. multumesc ! super film,super echipa !

    RăspundeţiȘtergere
  96. Mult respect pentru munca depusa.Urmaresc cu placere serialele traduse pe care le postati,in special pe acesta.

    RăspundeţiȘtergere
  97. buna ma numesc angela o mare fana a serialelor coreene nu am cuvinte sa va multumesc pentru munca care o depuneti sunteti foarte buni si traduceti repede sa aveti un Paste fericit plin de bucuri si nu in ultimul rand multa sanatate

    RăspundeţiȘtergere
  98. sunt o mare fana al serialelor coreene,mii de multumiri pt.munca depusa .actorii din acest serial sunt renumiti,fiecare serial il savurez cu mare placer,debia astep urmatoarele.multa sanatate sa-ti dea bunul DUMNEZEU ca imi dai aceste clipe de bucurie.cu tot respectul GABI

    RăspundeţiȘtergere
  99. Pentru ca va iubesc, va admir si va respect pe voi si munca voastra, dati-mi voie sa va spun cu tot ce-i bun,frumos si candid in fiinta mea voua - Anahita, Augusta, Atanase87, Geanina,Moga, Simona-Candy, Orii, Valica - petale de flori pline de roua diminetii sa se asterne-n drumul vostru cu dragoste-speranta, soare - zambete, luna - tihna, noapte - zi - stele luminoase in viata voastra. Pace si iubire. Floriile alaturi de cei dragi sa va fie de folos si bucurie. Floarea Rodica.

    RăspundeţiȘtergere
  100. Buna!, urmaresc cu placere serialul si as vrea sa-mi spuneti cand apare fiecare episod si sa-mi recomandati altele care sa fie la fel de frumoase. Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  101. Multumesc mult,AUGUSTTA!
    Mereu la inaltime cu puntualitatea![si calitatea traducerii]

    Multumiri lui ATANASE[TASE]pentru acest minunat blog!FELICITARI!

    RăspundeţiȘtergere
  102. un serial superb!mii de multumiri!!!

    RăspundeţiȘtergere
  103. Bine v-am gasit!pt ca e luni vreau sa va doresc un inceput de saptamana bun, frumos, cat mai productiv si cu rezultate bune si folositoare. Copiii mei spun c-am luat-o razna rau de tot cu serialele astea coreene. Adorm, ma scol cu ele o carte citita un film serial vazut si apoi poti spune pe ce scara de valori o/il postezi. Absolut tot ce facem dupa dispozitia noastra buna - rea vesela- trista percepemm in culori sau alb-negru ceea ce vizionam si spunem placut-respins. Dincolo de imagine trebuie sa vezi nuantele delicate sau crude a fiecarei trairi legate de timp, spatiu forma. Nu vreau sa spun cu rautate ca un serial nu a fost bun pentru ca am fost eu catranita de alte probleme. Nu-mi doresc sa scriu rautati la adresa nimanui. Ma bucura, ma intristeaza, rad, plang dupa ceea ce vad in film. " Usor de criticat cand nu ai nimic a spune. " Am reluat de la inceput serialul pentru a urmari mai bine jocul actorilor. Pentru ca am "devorat" episoadele ca un lup flamand ce "haleste" un miel. Haha, am luat-o razna, nu ? Pace si iubire in sufletele voastre.

    RăspundeţiȘtergere
  104. Superb serialul!!!
    Multumesc pentru traducere ^^

    RăspundeţiȘtergere
  105. Frumos,frumos....... Sa vedem cum va evolua situatia in acest triunghi amoros. Imi doresc un serial cu sfarsit fericit pentru Mi Do si Tae Sang. Multumesc pentru toata munca si daruirea voastra spre bucuria noastra,a vizitatorilor acestui site.

    RăspundeţiȘtergere
  106. Acest serial e cel mai tare...te iubim Augusta pt.acest serial !!!

    RăspundeţiȘtergere
  107. Multumesc pentru acest serial minunat.

    RăspundeţiȘtergere
  108. salve.., sunt tare multumita ca am putut profita de aceasta pauza si am vizionat ep.7.parca tanara domnisoara a inceput sa se deschida mai mult fata de de tanarul stapan sper sa faca totul in baza sentimentelor de iubire in rest intriga ma sperie ..va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  109. multumim pentru traducere

    RăspundeţiȘtergere
  110. Mii de multumiri pentru realizatorii blogului .Nici nu visam sa vad atat de curand acest serial! Multumesc inca o data si va doresc pace si bucurie in suflet si multa putere de munca ! pentru Augusta un buchet de multumiri presarat cu multi pupici ! Cu mult drag si respect pentru munca voastra,Silvia

    RăspundeţiȘtergere
  111. Ma enerveaza oamenii care continua sa insiste chiar si dupa ce sunt refuzati direct si categoric.Iar tinerica asta sper sa inceteze sa se mai poarte ca o printesa si sa-i inteleaga sufletul presedintelui, sa se maturizeze si sa sa stea alaturi de el pentru sentimentele lui si nicidecum pentru partea materiala.
    Multumesc Augustta pentru traducere.

    RăspundeţiȘtergere
  112. Dragii mei,va multumesc!Singura problema este ca mi se pune rabdarea la incercare.Defectul meu e ca sunt lacoma.Dar,serialul imi place asa de mult,incat voi astepta cuminte si celelalte episoade.Inca o data,va multumesc si va urez un Paste fericit.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va inteleg nerabdarea pentru ca si mie imi place grozav acest serial. Dar va trebui sa avem cu totii rabdare deoarece este abia in curs de difuzare si in Coreea. Astfel, episodul pe care coreenii il vad miercurea, dumneavoastra il puteti vedea duminica, iar pe cel de joi, il vedeti intr-o saptamana(cel putin pana acum am reusit sa pastrez acest ritm).

      Ștergere
  113. Multumesc pentru acest frumos serial!Multumesc pentru munca depusa si va doresc multa putere de munca pentru a ne incinta si cu alte seriale.

    RăspundeţiȘtergere
  114. Multumesc pentru episodul 7, sinteti tare harnici, aveti mereu grija de noi sa nu asteptam prea mult si meritati din plin recunostinta noastra.

    RăspundeţiȘtergere
  115. Multumesc Augusta si Atanase pentru traducerea si postarea episodului 7 !

    RăspundeţiȘtergere
  116. Dragilor, sunteti minunati! Daruindu-ne aceste seriale speciale, meritati toate multumirile noastre, stima si admiratia. Sa fiti sanatosi , fericiti si iubiti!

    RăspundeţiȘtergere
  117. Dragilor Augustta si Atanase sunteti grozavi ,felicitari.

    RăspundeţiȘtergere
  118. pentru toata munca voastra va doresc o viata frumoasa si plina de multe multe bucurii

    RăspundeţiȘtergere
  119. Aigoo, ce fain este !!!! De nota 100 !! Ce sa ne facem cu GENE LUNGI ?!! Este irezistibil ! Ce stil, frumusete, rafinament si eleganta au koreeni astia !! Felicitari Atanase 87 si Augusta !! Va respect si va apreciez mult pentru ceea ce faceti. La cat mai multe astfel de seriale traduse si postate!
    Cu ocazia Sfintelor Sarbatori de Paste va doresc sanatate, fericire si multe reusite si bucurii alaturi de cei dragi voua!
    Hristos a inviat!!

    RăspundeţiȘtergere
  120. Va salut cu drag Augusta si Atanase ,multumindu-va pentru timpul vostru alocat traducerii acestui film cat si a altor seriale care se gasesc pe acest blog.Fiind o fana a dramelor coreene ,v-as propune ,asta in masura in care veti avea in vedere alte proiecte ,un film deosebit de bun cu foarte multe referinte pozitive de la forumistii, pe care eu l-am urmarit in engleza pe situl www.goodrama.net si anume " A Thousand Kisses"-50 episoade-film 2011-2012.Daca veti fi interesati sa cititi synopsys si pleiada de actori super cunoscuti si super premiati, postez linkul http://asianwiki.com/A_Thousand_Kisses_-_Korean_Drama.Stiu ca e multa munca sa te apuci sa traduci 50 de episoade si mai trebuie si oameni care sa stapaneasca bine aceasta limba engleza dar indraznesc sa spun ca m-as angaja sa traduc cateva episoade alaturi de altii care au mai facut-o.Nu stiu care sunt etapele desi intuiesc ca ar trebui sa gasesc undeva subtitrarea de tip text in engleza .In fine sunt multe intrebari despre cum as putea sa incerc sa intru pe drumul acesta necunoscut mie dar din dorinta de a bucura si eu pe altii asa cum ati reusit voi,as face-o pentru toti iubitorii de filme coreene.Acest film" A thousand kisses "cred ca l-ati iubi mult daca am reusi sa-l aducem aici pe acest blog,zic aici pentru ca deja ma simt ca acasa si chiar nu are rost sa ma apuc acum sa-mi fac eu blog ca sa bantui singura pe acolo cand aici deja ne-am adunat destui.Sa aveti sarbatatori fericite si sufletul deschis la bucurii.Cu drag va imbratisez.
    Doinita

    RăspundeţiȘtergere
  121. Multumesc frumos si ma inclin in fata voastra pentru tot ceea ce faceti pentru noi ! Va doresc multa putere de munca si sarbatori fericite alaturi de cei dragi !

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, si dumneavoastra sa aveti sarbatori fericite.

      Ștergere
  122. Gamsahapnida Augustta & Atanase !
    Serialul este foarte interesant pana acum si sper sa aiba happy end . Datorita actorului bineinteles ca-mi place si personajul Tae Sung .Eu il vad usor imatur, prea stangaci in relatia cu Mi Do. Dar n-am ce-i reprosa lui SSH ..el joaca foarte bine , asa-i scenariul ..mi-e teama ca Mi Do tine cu adevarat la Lee Jae , si-l va alege pe el . Spun mi-e teama pentru ca de regula baietii pe care-i "plac" pierd .. recunosc ca sunt subiectiva . Zarurile au fost aruncate si niciunul nu va ceda in fata celuilalt . Vom vedea ce va fi.
    Urmarim un film ,insa asa este si-n viata fiecare isi apara sansa cat poate folosindu-se de toate atuurile.In orice competitie nu intotdeauna cel mai bun castiga.Asa-i si-n dragoste ca si ea-i o competitie ,nu ?
    Pana la un nou episod toate bune tuturor si ..vizionare placuta .
    cu speranta ca nu v-am plictisit ,
    Silvia

    RăspundeţiȘtergere
  123. multumesc mult. eu il vad in avans in coreeana dupa care il vad in engleza dupa care il vad tradus de tine Augusta. surprinzi subtilitati pe care eu in engleza nu le pricep. multumesc inca o data si astept cu nerabdare urmatoarele episoade. pupici dulci.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Cu placere. Si eu il vad la fel: fara subtitrare, cu subtitrare in lb. engleza si apoi...cu subtitrarea mea(il vad chiar de 2-3 ori,daca am timp si corectez sau modific ceea ce nu mi se pare in regula; asta nu inseamna ca totul iese perfect, dar ma straduiesc). Cred ca episodul 9 nu va fi gata pana duminica, asa cum era programat, dar imi veti acorda circumstante atenuante, incerc sa il termin pana luni.Sarbatori fericite.

      Ștergere
    3. cum poti, cand poti pentru mine este ok. ma bucur ca ai citit comentariu meu si mi-ai raspuns. Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si de noi cei care va urmarim munca. danadumi.

      Ștergere
    4. faptul ca noi vedem fiecare episod la doar cateva zile dupa ce a fost difuzat in coreea, e o minune. multe multumiri si un Paste fericit!

      Ștergere
  124. Imi place acest serial pt. faptul ca in el joaca Song Seung Hun-imi mai clatesc si eu ochii.
    Multumesc Augusta pentru efortul tau de a traduce acest serial, iti doresc sa fii sanatoasa si sa ai sarbatori fericite si imbelsugate alaturi de cei dragi.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Va doresc si eu sarbatori fericite.

      Ștergere
  125. Sarbatori fericite pentru toata lumea.

    RăspundeţiȘtergere
  126. salve..,nu e loc ptr. comentarii deoarece ,tanarul acesta ma face sa raman putin interzisa cand apare in scena.totusi parca ceva ma nemultumeste si anume face caz de prea multa inocenta.sa mai vedem cum va reactiona cand va descoperi ca,duduia si fratiorul mai mic au tinut ascuns faptul ca se cunosteau de ceva vreme.multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  127. GENE LUNGI ...INOCENT![ha,ha,ha!]
    Multe multumiri pentru ep.8!
    Paste fericit tie,lui TASE[taticul blogului pe val] si lui ANAHITA!

    RăspundeţiȘtergere
  128. Invierea Domnului sa va aduca bucurie si lumina in casa ! Sarbatori fericite tuturor!
    Silvia

    RăspundeţiȘtergere
  129. Va doresc tuturor Paste fericit cu multa lumina si bucurie in suflet .
    cu mult drag ,
    Silvia

    RăspundeţiȘtergere
  130. Multumesc pentru acest serial minunat si pentru toata munca depusa.Sarbatori cu bucurii alaturi de cei dragi!

    RăspundeţiȘtergere
  131. Multumesc pentru acest serial si felicitari pentru munca voastra. Imi place la nebunie actorul principal(am vazut majoritatea filmelor lui),cred ca orice femeie viseaza la un barbat deacest gen ,manierat,atent,frumos...etc.

    RăspundeţiȘtergere
  132. Dragilor
    Multumim ca va scrificati timpul pentru noi!traducerile sunt ireprosabile si intuiesc ca,in afara cunoasterei la perfectie a limbii engleze,sunteti,,niste culti"...va doresc tot binele din lume si un Paste binecuvantat!cu bucurie in suflet si multa,multa fericire...
    Cu tot dragul si milioane de pupici!

    RăspundeţiȘtergere
  133. Curcubeul multicolor sa va aduca pace,dragoste,speranta,credinta si lumina in casa si sufletele voastre. Voua, celor care traduceti si imi umpleti inima de bucurie, cat si voua, celor care scrieti pe blog si va consider prietenii mei, va doresc ca Sarbatorile Pascale sa va aduca numai bucurii. Pace si iubire in suflete.

    Floarea-Rodica.

    RăspundeţiȘtergere
  134. Korean: Kristo gesso! Buhar ha sho nay!

    RăspundeţiȘtergere
  135. *** PASTE FERICIT ! Sanatate si numai bine ,va doresc ,imi place la voi,sa zburam impreuna ,intr-o alta lume ,AJJA ! AJJA ! ***

    RăspundeţiȘtergere
  136. Nu actorul SSH este naiv in ceeace o priveste pe Mi Do. Asa e scenariul ,iar el doar interpreteaza. Eu nu stiu ce a fost in capul celui care a scris scnariul? Nu poti sa fii versat in lumea afacerilor si naiv in dragoste, mai ales ca nu era la varsta adolescentei.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da.se poate, in film se poate si e frumos ce vad, imi place foarte mult. Ai mare dreptate actorul e unul (unul foarte bun) si personajul pe care iil interpreteaza e altul. Nu ii inteleg pe cei ce fac astfel de confuzii..Serialul e superb! Multumesc traducattorilor. Sarbatori cu bine tuturor!

      Ștergere
  137. Paste fericit !Sanatate,tot ce este mai bun si mai frumos in lume va doresc!Multumesc pentru frumoasele seriale !

    RăspundeţiȘtergere
  138. Cristos a inviat! multumim pentru munca depusa.

    RăspundeţiȘtergere
  139. salve..,imi place sa las comentarii stict legate de serialul pe care il vizionez.nu amestec niciodata viata personala a unui artist si rolul sau.aceasta domnisoara dupa parerea mea greseste iar nefiind sincerea pana la capat cu tanarul patron.ce mai urmeaza?multumesc celor ce traduc

    RăspundeţiȘtergere
  140. Paste fericit! Multumesc mult pentru episodul 9, cu SSH mereu la inaltime, cu o excelenta intrpretare. Frumos cadou de sarbatori!!

    RăspundeţiȘtergere
  141. cred ca este cel mai tare serial la momentul asta ,multumim pt.el !

    RăspundeţiȘtergere
  142. Eu m-am referit la Tae Sang nu la SSH ca persoana atunci cand am facut comentariul.Scuze daca s-a inteles gresit. Referitor la scenariu eu sunt mai realista, dar nu am nimic impotriva celor mai visatori.

    RăspundeţiȘtergere
  143. cam impinsa la extrem naivitatea personajului interpretat de SSH, dar e o parte din farmecul serialului. multe secrete, multe conflicte, multe "coincidente" care sporesc dramatismul. si eu cred ca e cel mai tare serial al momentului. multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  144. Multumesc pentru acest serial minunat.Acestui serial ii dau nota 10.Astept si urmatoarele episoade care vor fi traduse.

    RăspundeţiȘtergere
  145. Multumesc ptr ep 1 l-am savurat pe nerasuflate este bun rau mii de multumiri draga ARANASE si mii de multumiri cui traduce acest serial cu mult drag !....

    RăspundeţiȘtergere
  146. Multumesc mult pentru inca un ep ep 2 ce bine cind merg asa cu ep unul dupa altul amn avut rabdare sa traduci 9 ep draga Augusta mii de multumiri cu mult drag Antonia!.....

    RăspundeţiȘtergere
  147. Foarte frumos serialul, mii de multumiri! :*

    RăspundeţiȘtergere
  148. Am terminat de vazut cele 9 ep sint minunate serialul este minunat te relaxeaza total chear daca avem ca deobicei si lucruri neplacute dar imi place mult acest serial mii de multumir recunostinta pentru postare draga Atanase si tie minunata Augusta pentru traducere zile frumoase si fericite va doresc Antonia cu drag !....

    RăspundeţiȘtergere
  149. Esti minunata,AUGUSTTA!
    Ma apuc imediat de ep.10.MULTUMESC!
    P.S.IMBERBUL ma calca pe nervi![mai rau decat OXIGENATUL si PARTENERA!].

    RăspundeţiȘtergere
  150. Multumesc mult si pentru episodul 10. Povestea evolueaza in directia la care ma cam asteptam de multa vreme dar m-as bucura daca in urmatoarele episoade sau mai cu seama daca cel putin in final vom avea parte si de surprize placute. Asteptind urmatoarele episoade va multumesc mult pentru munca voastra si va doresc succes in toate domeniile voastre de activitate.

    RăspundeţiȘtergere
  151. VIERU DANIELA vs 7802115910 mai 2013, 19:10

    cel mai tare serial ,multumesc pt.traducere a inca un episod care ne incanta mult de tot!

    RăspundeţiȘtergere
  152. Multumesc din suflet pentru inca un episod incitant ! Augusta si Atanase sunteti minunati,va doresc un sfarsit de saptamana cat mai placut alaturi de cei dragi !

    RăspundeţiȘtergere
  153. salve..,nu raman f.rationala cand urmaresc acest serial si sunt chiar partinitoare .recunosc tin partea tanarului,,stapan.. ofera tot ce inseamna bunatate materiala si sentimentala.nu-mi dau seama bine ce primeste nelinste,agitatie si chiar multa preocupare.domnisoara nu se deschide in fata lui si deja mie nu-mi place.ceva ma preocupa iubirea reprezinta un numar ori este adevarat ca,niciodata nu are varsta.ptr. aceasta traducere minunata va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  154. Augusta, te iubim! Tot respectul pentru munca ta. Asteptam in continuare sa ne delectezi cu un nou episod.

    RăspundeţiȘtergere
  155. Fata asta, prin comportamentul ei ma face,sa cred ca are un caracter urat sub o masca a inocentei si moralei.Sa dai sperante la doi barbati in acelasi timp, sa incerci sa te bucuri doar de partile care iti plac la fiecare din ei, si sa mai faci si pe nevinovata si geloasa, e cel mai urat mod de a te comporta.Cand iubesti pe cineva ii iubesti calitatile dar si defectele, il iubesti asa cum e.Fata asta are o parere mult prea buna despre ea insasi si este egoista.Dupa parerea mea si daca va continua cu aceasta atitudine,nu cred ca ii merita pe nici unul din cei doi.
    Multumesc mult pentru munca pe care o faceti pentru noi.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AGATA, ai perfecta dreptate relativ la MI DO!Dar ea si directorasul se merita reciproc![el e insistent pana la suprasaturatie si iresponsabil fata de sef-cel mai bun prieten al fratelui lui si cel care l-a intretinut in facultate]

      Ștergere
  156. Vorbind de episodul 9,minciunii,prefacatorii din partea lui Mi Do.Ma intreb cum de un barbat atat de capabil in afaceri poate fi asa de naiv in dragoste ?De ce mereu intr-o relatie unul iubeste mai mult ,iar celalalt este asa de indiferent cu sentimentele partenerului sau????????????????

    RăspundeţiȘtergere
  157. Un serial foarte bun ,dar cind apare si un triunghi amoros se complica lucrurile ,draga AUGUSTTA nu stiu daca esti aceasi fata ,fana a lui SSH dar am facut legatura cind ai inceput traducerea,sa ai parte de sanatate si spor in munca pe care o faci ,te sarut!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu mi-am exprimat public pana acum simpatia pentru SSH. L-am vazut in Autumn Tale, Summer Scent si My Princess, dar abia in acest serial am inceput sa il plac. Trebuie sa recunosc ca este foarte talentat si l-am inclus in galeria actorilor mei preferati.

      Ștergere
  158. Mai apar episoade?:X:X:X:X Multumim pt serial este superb

    RăspundeţiȘtergere
  159. iti multumesc draga Augustta pentru rapiditatea cu care traduci. inca unul si esti in ritm cu aparitia lor. stii ca ti-am mai scris ca le vad in avans dar traducerea si adaptarea sunt impecapile. danadumi

    RăspundeţiȘtergere
  160. Multumesc Augustta pentru traducere ! Multumesc Atanase pentru postare!

    RăspundeţiȘtergere
  161. salve..,nu pot face partid cu niciuna dintre domnisoare.ce situatie rusinoasa si nici macar nu i-a tras o palma(este ceva obisnuit ptr. lumea lor).multumesc sincer ptr. traducere

    RăspundeţiȘtergere
  162. Pentru continuitate si postarea prompta a episoadelor din acest serial deosebit va multumesc mult. In afara de subtitrarile in engleza toti ceilalti traducatori si sint multi, in spaniola, franeza, italiana etc.sint cu mult in urma voastra si pentru aceasta munca, mereu de inalta calitate, meritati din plin toate multumirile, respectul si recunostinta noastra.

    RăspundeţiȘtergere
  163. Hristos a inviat! Multumesc mult pentru traducere si pentru postare! Un serial foarte bun in care exista multe lectii de viata. Cu plusuri, dar si cu minusuri, eu il iubesc si il admir cel mai mult pe dl. Han Tae Sang. Imi plac si celelalte personaje, dar el e pe locul intai in preferintele mele din acest serial. Cat despre actori, nu pot decat sa-i felicit din toata inima. Sunt foarte talentati, e o reala placere sa-i vad. As vrea ca acest serial WAML sa aiba vreo 50-60 de episoade si un final fericit pt. dl. Han. Poate o sa apara a treia femeie care sa-l iubeasca cu adevarat pt. ca merita, dar sa o placa si el, iubirea sa fie reciproca, bineinteles. Merita acest pesonaj sa fie fericit pe deplin. “Calendarul barbatului pentru luna mai: Luna in care vreau sa mancam impreuna taitei condimentati. Luna in care nu pot sa fac nimic fara tine. Luna in care vreau sa traiesc pentru tine. Luna in care mi-e teama de o primavara fara tine. Luna in care te astept. Luna in care TE IUBESC! “ Ce frumos a scris Han Tae Sang! El a facut atat de multe pentru ea, a facut atat de multe pentru femeia iubita, a facut totul din suflet. Merita oare? Oare ea e sincera cu el? Il merita? Ii face fel de fel de reprosuri, dar ea e corecta? De cate ori si-a cerut iertare de la el? Si a gresit...si greseste…inclusiv cautarea agendei, putea sa-i spuna sa mearga impreuna sa o caute, el ar fi acceptat cu drag. De ce i-a dat sperante daca ea vrea pe altcineva. Vrea sa fie inteleasa de el, dar ea nu comunica cu el, prefera sa vorbeasca cu altii. Vrea altceva de la viata? De ce nu facut-o de prima data. Trebuia sa-l refuze de prima data. Sa nu accepte nimic de la el. Sa se descurce cum poate si sa-si faca viata asa cum vrea. De ce nu si-a cautat un alt loc de munca daca e desteapta asa cum se lauda in episoadele de inceput. De ce nu a facut facultatea de Arte? Daca ii spunea ca asta vrea credea ca THS nu o ajuta? Eu cred ca da. Nu cumva JH ar face orice sa-i desparta? Iar ea il incurajeaza..voit sau nu, o face...Ma intreb daca nu era THS binefacatorul lui JH acum el ar mai fi fost director? Ar mai fi trait in lux? Deci: luxul e bun, serviciu e bun, vacantele sunt bune, beneficiile sunt bune, dar omul care le ofera NU. MD si JH il mint in fata pe THS. De asta am spus la inceput ca acest serial are multe lectii de viata. Foarte interesant si captivant acest serial. Mi-a intrat in suflet si va ramane acolo ceva timp. Abia astept continuarea. Multumesc inca o data celor care muncesc pt. noi cei mai putin priceputi. em

    RăspundeţiȘtergere
  164. Lui Song Seung Heon i-as da un MARE PREMIU pentru interpretare. Pana acum a fost perfect, stralucitor, expresiv, foarte, foarte bun actor, foarte talentat. em

    RăspundeţiȘtergere
  165. Multumesc mult si pentru ep 11 superb cu toate ca lucrurile sint cam anapoda ce vrea scenaristul sa faca nu stiu dar vom vedea mai departe multumesc draga Augusta pentru traducere si Atanase pentru postare si bafta in continuoare la tradus o zi minunata cu mult drag Antonia !....pupici multi !.....

    RăspundeţiȘtergere
  166. Draga Atanase si Augusta,faceti un lucru minunat !Va multumesc pentru SSH,sclipitor si fermacator,ca de obicei.Ma doare sa vad alturi tradarea si minciuna,prietenia si invidia ,interesul simeschinaria...sunt oameni facuti sa sufere in bunatatea lor,sa ofere si sa primeasca atat de putin...
    ...ce lectii dure de viata ne dau acestimari artisti,regizori,scenaristi...
    sunteti pe masura lor,iubiti oamenii si le daruiti caldura,suflet,speranta!
    Imi sunteti dragi,Viorica

    RăspundeţiȘtergere
  167. Vă mulțumesc mult pentru traducerea acestui serial!

    RăspundeţiȘtergere
  168. este un super serial joaca actorul cemi place,este dureros,mii de multumiri cu respect...GABI astept cu nerabdare fiecare serial

    RăspundeţiȘtergere
  169. Lucrurile devin din ce in ce mai palpitante...de-abia astept urmatorul episod ! Mii de multumiri pentru traducere si postare !

    RăspundeţiȘtergere
  170. Multumesc mult atanase si augusta! Foarte frumos serialul.Eu sunt la inceput,dar deja mi se stringe inima ca THS nu va avea parte de iubirea pe care o merita.Foarte ciudat e ,ca si eu am uitat ,ca a fost un gangster,care a facut multe rele la viata lui.Pupici tuturor!

    RăspundeţiȘtergere

Facebook

Google+ Followers