Bine ati venit !!



Episoade noi

TRADUCATORI ACTIVI " Blogul lui Atanase " : ATENA FARAGALLA ~ GIANINA ~ ELVIRA ~ MIKY ~ LUCIA ~ ATANASE MITULESCU ~ YIRINA ~ CORINA TRUICA ~ ADRIANA ~ ACHIM ~ MARIELLA ~ ANA ~ NICOLETA ~HARDSUBBING : ANETA B.~ FLORIN PURDEA~ CAVALI ~ MIKY

Korean Music Collection

Melodia Zilei 

Anunt!







Episoadele noi sunt anuntate pe Facebook-ul blogului
Cautare pe google : " Blogul lui Atanase"
( veti da usor de pagina )

sâmbătă, 15 februarie 2014

A Love ( 2007 )


In Ho este un adolescent naiv, dar dur, care încearcă din greu să stea
departe de necazuri şi sacrifică totul de bună voie pentru a-şi proteja
prietena din copilărie Mi Ju. Dar relaţia lor ajunge într-un moment de criza
când In Ho este condamnat la închisoare pentru tentativa de omor în încercarea
de a o salva.
       Ani mai târziu ajunge să lucreze ca garda de corp pentru preşedintele
unei companii de oţel şi o reîntâlneşte pe Mi Ju, acum amanta şefului lui.
Vizionare plăcută!
   
Traducerea si adaptarea 
Gianina


Distribuţie:
 Joo Jin Mo - Chae In Ho
 Park Si Yeon - Jung Mi Ju
 Joo Hyun - Preşedintele Yoo
 Kim Min Jun - Choi Kwon

Partea 1
Partea 2

8 comentarii:

  1. Dureros ... chiar daca e un film ce reda una din fatetele ,,capitalismului democratic'' ce ni se baga pe gat si noua crestineste si uman in acelasi timp ! Multumiri pline de respect tuturor pentru munca depusa ! @};-

    RăspundeţiȘtergere
  2. Frumos film.Trist dar plin de invataminte

    RăspundeţiȘtergere
  3. Multumesc Gianina, Atanase pentru acest traducerea acestui film care, desi mi-a lasat o urma de tristete, mi-a facut placere sa-l vizionez .

    RăspundeţiȘtergere
  4. Cam dur ,dar stii cum e,daca il urmaresti pe un actor intr-un serial apoi cauti tot mai multe cu el ...asa ca de dragul actorului mi-a placut. Multumesc pt.traducere si postare !

    RăspundeţiȘtergere
  5. Un film tragic,un film dureros ! Un film in care iubirea a fost atit de puternica incit protagonistii au ajuns la gestul extrem ! A fost un film pe care l-am revazut! Actorul Jo JIn Moo face parte din preferatii mei ! Multumesc pentru traducere !.

    RăspundeţiȘtergere
  6. minunat film.chiar daca povestea e trista.o iubire traita sub juramant tacut.imi place actorul joo jin mo.l-am vazut jucand in cateva filme.am o rugaminte daca se poate.oare se poate ca in viitor sa puteti traduce si friend 2:the legacy?imi cer scuze daca cer prea mult, dar mi-ar placea sa-l vad tradus.multumesc pentru acest proiect.claudia cherebet

    RăspundeţiȘtergere
  7. frumos...o poveste de iubire trista ....mi-a facut placere sa-l revad pe Jo Jin Moo ,,multumesc pentru taducere si postare !

    RăspundeţiȘtergere

Facebook

Google+ Followers